Nya vindar blåser...

Ja de blåser mig hela vägen till Wieselgrensplatsen. Hejdå Borås, hej hej Göteborg ;) Ska på kontraktsskrivning i dag klockan 13:00. Härligt känsla. Lägenheten är jättefin och liiite närmare jobbet än vad jag har nu ;)

http://www.vastralinden.se/smorbollsg.htm

Samma dag som jag fick den nya lägenheten, satte jag ut en annons på min gamla, fick en massa svar och lyckades få den uthyrd samma dag. Det är nämligen inflyttning i den nya redan nu den 15/9 så det är lite stress med allt...

Någon som har något tipps om en bra flyttfirma får gärna höra av sig ;)


Kommentarer
Postat av: L

2008-09-05 @ 11:25:54
Postat av: L

No!? What? Ska du lämna oss??? Bäst att det blir en avskedsfest, eller? Det kommer bli en lång fika på söndag...

2008-09-05 @ 11:27:13
Postat av: Sara

Vad sjutton, du flyttade ju precis!

2008-09-05 @ 11:44:31
Postat av: Zara-Emma

Nej, Du kommer du ju skylla på att du bor för långt bort därför kan du inte hälsa på.. :( & ja ville ju vara hos dig 12-13 september ju och ja film-mys kväll.. Men oj ja glömde ju att skriva GRATTIS till dig :) men om ett halvår kommer du väl flytta tillbaka till borås :P

Postat av: Jim

Men ett första hands kontrakt på en grymt fin 3a 6 min från Nordstan kan man ju inte tacka nej till eller hur?! ;)

2008-09-05 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback